האם כדאי להשקיע גם בפרסום בפייסבוק?

הפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והפופולרית ביותר בעולם כיום. היא גם הבעלים של אינסטגרם – הרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם. על כן מדובר בפלטפורמה אולי החשובה ביותר בעולם הפרסום אם המטרה שלי היא להתחבר אל הקהל שלכם ולחבר אותו חזק אל המותג שלכם כך שהוא גם ימליץ עליכם. לרשתות החברתיות יתרון גדול מאוד על פני טכניקות פרסום אחרות וכדאי לכלול אותן בתוכנית הפרסום של העסק. אז האם כדאי להשקיע בפרסום בפייסבוק? כיצד לעשות זאת נכון? האם להשקיע בפרסום ממומן או בקידום עמוד עסקי? חברת https://www.gnss.co.il/ עם כל התשובות כעת.

פרסום חכם ונכון בפייסבוק:

פייסבוק היא בראש ובראשונה רשת חברתית. ככזו היא מאפשרת לנו להעלות ולשתף תכנים מהחיים שלנו, לצפות בתכנים של חברים ובני משפחה הנמצאים במעגלים הקרובים של הפרופיל שלנו וכמובן לשלוח הודעות, להגיב ולתקשר אחד עם השני. בעלי עסקים רבים מנצלים זאת לרעה ו"חופרים" עם הודעות פרטיות למשתמשים שונים כי ראו אותם מגיבים בקבוצה כזו או אחרת. אותם אנשים, גם אם הם מעוניינים באותו שירות, לא אוהבים שפונים אליהם בהודעה פרטית ושולחים הודעות פרסומת מבלי שהם ביקשו לשמוע בנושא. על כן חשוב לבצע פרסום חכם ובצורה נכונה ולא ליצור אנטיגוניזם אצל הקהל. אל אותם אנשים יכולתם להגיע באמצעות קמפיין ממומן המכוון לאנשים החברים בקבוצות הדומות לזו שראיתם בה את אותו משתמש ששלחתם לו הודעה. 

פרסום ממומן בפייסבוק – מגוון אפשרויות:

מערכת הפרסום הממומן בפייסבוק הינה מאוד מפותחת. היא מאפשרת לקדם אפליקציות, פוסטים מתוך פייסבוק, עמודים עסקיים ואף לשלוח אנשים לאתר או דף נחיתה חיצוני. פרסום ממומן בפייסבוק צריך להיעשות על ידי איש מקצוע מנוסה שכן תוכלו לקבל תוצאות טובות יותר ולחסוך כסף רב מטעויות נפוצות. לעתים מדובר בהבדלים דקים מאוד המשפיעים משמעותית על הקמפיין שלכם.

פילוח נכון של קהל היעד:

אחד היתרונות הגדולים של מערכת הפרסום של פייסבוק היא האפשרות לפלח ולמקד את הפרסום לקהל היעד המתאים. תוכלו לעשות זאת באמצעות פילוח של מקום דמוגרפי, גיל, מגדר ואפילו תחומי עניין שונים. תוכלו גם לפרסם לחברים שלכם, לחברים של חברים שלכם או לאנשים החברים בקבוצות דיון מסוימות. פילוח נכון של קהל היעד ופרסום ממוקד יעזרו לכם לקבל אחוזי לחיצה גבוהים יותר מה שישפיע לטובה על הקמפיין ויהפוך אותו לרווחי יותר בהתאם.

 

פוסטים נוספים

גלילה לראש העמוד