מהו יועץ שיווק ואיך זה באמת עובד?

יועץ שיווק הוא מישהו שעוזר לחברות לשפר את האסטרטגיה השיווקית והביצוע שלהן. הם עוזרים לחברות בקמפיינים השיווקיים הדיגיטליים, המדיה החברתית, שיווק התוכן ועוד רבים אחרים. במאמר זה יסקור גיא כספי את הנושא יועצי שיווק ואיך הם עובדים.

יועצי שיווק ידועים גם בתור 'יועצי אסטרטגיה' או 'יועצי שיווק'. יש להם מגוון רחב של כישורים שהם יכולים להציע לחברה שלכם בהתאם למה שאתם צריכים באותו זמן.

יועצי שיווק הם עמוד השדרה של האסטרטגיה השיווקית של כל חברה. הם אחראים לעזור לחברה להצמיח את העסק שלה על ידי יישום האסטרטגיות והטקטיקות הנכונות שיעזרו להם להגיע ליעדים שלהם. 

איך זה עובד באמת?

גיא כספי מסביר שניתן להשתמש בהם גם כאשר יש צורך בארגון מחדש או סתם צריך עצה לגבי איזו פלטפורמת מדיה חברתית תתאים לכם ביותר. שיווק הוא תחום שעבר מהפכה על ידי הטכנולוגיות הדיגיטליות, והאינטרנט בפרט. עלייתן של פלטפורמות המדיה החברתית יצרה הזדמנות חסרת תקדים למשווקים להתחבר ללקוחותיהם.

יועצי שיווק נשכרים לרוב על ידי בעלי עסקים שיש להם רעיון מצוין אך אינם בטוחים כיצד לבצע אותו. יועצי שיווק נקראים לעתים קרובות כאשר חברה רוצה להשיק מוצר או שירות חדש. הם יעריכו את התחרות ויספקו המלצות כיצד למקם ולמכור את המוצר בצורה הטובה ביותר.

הם נשכרים לרוב על ידי מחלקת השיווק של החברה או על ידי משרד הפרסום של החברה והם יכולים לעזור באסטרטגיה שיווקית, מיתוג ופרסום, ואפילו לעזור בעיצוב האתר. יועץ שיווק נשכר בדרך כלל לפרויקט מסוים או לפרק זמן מוגדר. הם יעבדו בשיתוף פעולה הדוק עם בעל העסק על מנת לפתח אסטרטגיית שיווק יעילה המותאמת לצרכיו ולתקציבו.

פוסטים נוספים

גלילה לראש העמוד