מיקור חוץ של מחלקת משאבי אנוש

מחלקת משאבי אנוש היא אחת המחלקות החשובות בחברה. היא אחראית על גיוס, הכשרה וניהול עובדים. היא גם אחראית לוודא שהחברה עומדת בחוקי העבודה, ומספקת הכשרה ופיתוח לעובדים. במאמר זה קיבלנו כמה עצות ומידע מחברת היי בוב לגביי מחלקת משאבי אנוש:

ניתן לראות במחלקת משאבי אנוש גשר בין החברה לעובדיה. הם אחראים לוודא שיש מספיק אנשים בחברה לעשות את כל העבודות הנדרשות. הם גם צריכים לוודא שכל העובדים מרוצים מסביבת העבודה שלהם ויש להם גישה לכל ההטבות שהם עשויים להזדקק להם.

כמה הטבות לעובדים כוללות:

– פיתוח קריירה

– הדרכה כיצד לנהל את כישוריהם

– סיוע בנושאים הקשורים לעבודה

מיקור חוץ של משאבי אנוש 

חברת היי בוב מספרת שמיקור חוץ של משאבי אנוש הוא טרנד הולך וגדל בעולם העסקים. חברות מוציאות למיקור חוץ את מחלקת משאבי אנוש כדי לחסוך זמן וכסף. מחלקת משאבי אנוש אחראית על משימות כמו גיוס, קשרי עובדים, הדרכה ושכר. מיקור חוץ של מחלקת משאבי האנוש שלכם אומר שאתם יכולים להתמקד בהיבטים אחרים של העסק שלכם תוך שמירה על כוח עבודה בריא.

להלן כמה מהיתרונות של מיקור חוץ של מחלקת משאבי אנוש שלך:

– יהיה לכם יותר זמן להתמקד בהיבטים חשובים אחרים של העסק שלכם.

– תהיה לכם יותר שליטה על העובדים שלכם על ידי העסקתם ישירות במקום דרך סוכנות.

-זה זול יותר משכירת צוות משאבי אנוש פנימי.

עם זאת, ישנם גם חסרונות מסוימים לגישה זו, למשל, חוסר הידע על מערך הכישורים והמומחיות של המועמד. זה יכול להוביל לחוסר התאמה בין מה שהחברה צריכה לבין מה שהיא מקבלת. הפתרון הטוב ביותר יהיה להשתמש בסוכנות מיקור חוץ שיש לה הבנה טובה של תהליכי משאבי אנוש, כמו גם ידע ספציפי בתעשייה שלכם.

פוסטים נוספים

גלילה לראש העמוד